Monday, July 16, 2012

PProjek Baru

Hari ni gian mengupdate blog lak hehe..Bila dikenang-kenang, rupanya saya ni memang minat menjahit..tapi menjahit tangan je. Contohnya masa form 3 untuk subjek KHB..saya beriya jahit ala-ala quilt untuk sarung tabung duit saya..dan beriya-iya hias beg dengan gambar gunakan jahitan lilit ubi untuk projek form 1 or form 2..

Pernah juga jahit manik2 kat baju dulu..nak tempah mahal. So jahit sendiri puas hati walaupun tak cantik. 2 tahun lepas pun jahit-jahit manik dengan Puan Sephia..sekarang dia pindah baru jupe partner baru Puan Linda lak dan Puan Kak Zah hehe. Berjaya kami menjeleskan Puan Kak Zah hingga Puan Kak Zah keluar bersama-sama untuk membeli bahan-bahan projek hehe.

Antara projek yang dah siap..jeng jeng jeng


 Gubahan bunga rumah saya oleh Puan Kak Zah dgn bantuan Lady M dan Puan Linda hehe


 Baju Kurung with accessories for my 3 lils


Baju mama yang baru 1/5 way hehe


Itulah kerja saya bagi merelease tension..

2 comments:

Sufia Mahzan said...

whoa! Project bunga lak ke? Buatkan 1 utk I!

angahida said...

boleh..nanti bayar..kalu i kuar i belikan..what of bunga u want?tp org lain yang arrange..