Monday, July 16, 2012


Bismillahirrahmanirrahim...
Ya Allah berkurun tak update blog ini..macam nak deactivate je..camne ek?


Banyak dah ceritera belum diupdate. Lagi seminggu nak puasa dah. Anak ke tiga pun dah setahun 2 bulan. Khaisara si kecik becok tu pun tak dapat berjalan lagi. Mama dan apak dah penat dukung  berharap dia dapat berjalan raya ni. Takkan dah pakai baju raya cantik-cantik tak dapat jalan hehe.

Cerita yang nak di update. Urm..adik x-meja sebelah saya telah bersalin anak boy..Baby Nuha yang sgt cute mcm ibunya..

Lagi cerita.. persiapan raya untuk anak-anak telah beres..cuma ingat nak tambah lagi sepasang dua baju untuk tukar-tukar. Baju kurung diorang pun dah siap saya jahitkan aksesori hehe.. Baju kurung mama lak dalam proses..Baju melayu mr hubby masih di tailor. Nak belikan dia kemeja or shirt. Juga tudung dan blouse untuk saya hehe. Haipppp!! mama..puasa not begin yet. U are talking about the raya hehe

Lagi cerita. Suasana di tempat kerja sekarang..Tak berapa nak okey. Saya nak apply tukar hujung tahun ini. Kerana saya tah lama di sini. Jadi saya harus tukar suasana tempat kerja.

Banyak yang hendak dicoretkan. Nanti saya sambung lagi.

Babai blog sayang 

No comments: