Sunday, November 13, 2011

Hari-hari terakhir persekolahan sesi ini

Erm pejam celik pejam celik lagi seminggu ni je sesi persekolahan tahun 2011 akan berakhir..Dengan macam-macam kisah politik suka dan duka, pahit maung, dan macam-macam kisah talam dua tiga empat lima nam muka.. Kalau nak diceritakan di sini..tak siapla karangan saya ni dua tiga bulan pun..

Sesi ini berakhir dengan 'perpindahan' kakak yang sangat kami (geng bas sekolah) sayang.. pergi dengan hati yang amat remuk dan dengan harapan beliau yang banyak tak kesampaian. Diikuti dengan episod teman-teman yang ingin mengikut jejak langkah beliau..akhirnya 2 temannku akan keluar meninggalkan kami yang akan meneruskan perjuangan di sini. Seorang adik teman meja sebelahku yang akan meninggalkan ku. Tak sempatla saya nak turunkan ilmu kebidanan saya pada dia :) Takpela Melaka ni kecik je.. Dan seorang abang senior yang sering menjadi pakar rujukku juga akan meninggalkan kami. Sedih sangat rasanya. Tapi apakan daya..semua orang ada pilihan dan dunia sendiri. Saya doakan semua akan dipermudahkan..

Banyak juga program sebelum berakhir sesi ini. Dengan Hari Q, Jamuan Akhir Tahun, Keputusan UPSR, streaming kelas dan kerja2 saya banyak yang belum siap.. Meja saya yang macam sarang tikus..barang pun banyak yang tak jumpa :)

Saya tak tau nak ceritakan apa lagi..


No comments: