Friday, November 18, 2011

18 November 2011..Hari terakhir persekolahan 2011

Hari ini merupakan hari terakhir persekolahan bagi tahun ini.. Tetapi bagi saya belum berakhir sebab saya belum menyiapkan kerja sepenuhnya.. SUP sekolah saya dah bising-bising. Saya tau dia pun marahkan saya, tapi takdela cakap direct sebab saya dah janji nak siapkan awal-awal cuti nanti.. Lepas siap kerja saya dan family hubby akan pergi ke Pulau Langkawi. Saya dah beberapa kali ke sana. Tapi dah dekat 4 tahun dah tak ke sana.

Lepas itu saya akan balik ke kampung Terengganu barang sehari dua tiga empat. Tak dapat dipastikan lagi.

Sebenarnya nak cerita mengenai sekolah hari terakhir ni. Kawan saya Sufiahana dan Abdul Rashid akan berpindah sekolah tahun depan. Pagi-pagi tadi ada majlis bacaan Yaasin. Pastu penyampaian wang sumbangan kepada budak2 UPSR yang dapat keputusan semalam oleh senator. Keputusan UPSR - seramai 8 orang murid dapat keputusan 5A, dan 10 orang mendapat 4A. Peratusan sedikit menurun.

Lepas rehat ada majlis salam-salam. Dan sekolah berakhir dengan pesanan oleh Guru Besar - nanti datang siapkan kerja ye..hihi

2 comments:

roJakHangiT said...

pn sufiahana tu pindah mn...ala kureng la geng gosip akk ye...hehe gurau jer..

angahida said...

hihi..dia pindah sk bukit baru