Wednesday, April 13, 2011

Esok..

Esok, Hari Kantin sekolah saya. Saya diberi dua tugas..sebelum dan semasa Hari Kantin. Untuk tugas sebelum, saya kena buat Buku Program-dah selesai. Yang belum, jadi DJ untuk Hari Kantin esok..hua hua apelah cerita esok ye..Digandingkan lak dengan Misz Sephia.

Tak tau nak merapu apa esok. Saya pun ada nervous gak kalau mula bercakap di khalayak..tapi bila dah start dalam 10 minit dah OK. Yang risau..kot syok sendiri esok huahua..

Risau gak kot tak cukup nafas nak bercakap hehe..

Apa-apa pun tunggu je lah esok menjelang..dan apa yang berlaku. Nanti saya update lagi cerita esok..

2 comments:

Sufia Mahzan said...

Sama lah..saya pun tengah pikir, mcm mane nk mula bercakap. Saya baru plan nk pass mic kt awk. Hehe..

u-nai said...

anyway anda berdua sangat beshh & awesomelah