Wednesday, July 21, 2010

Ulang Tahun kelahiranku yang ke 30

Pagi tadi dapat SMS dari Misz Sephia..mcm tak percaya lak..dia yang jd org pertama wish me Happy birthday..mana hubby?nape dia tak wish??masa jaga wat susu khairina pun dia tak wish..biasa tahun2 lepas mesti dia wish masa aku dalam tido..sedih gak..

bersiap macam biasa untuk ke school..heroku masih tak wish ape2..then masa dia amek khairina masuk dalam kete aku duk pakai tudung..dengan mulut muncung macam donald duck..aku berkata "today is my birthday..anje tak wish pun.."dia terperanjat.."alamak!cyg..anje lupe lah.."then dia nyanyi lagu birthday dgn khairina..khalisyah dah dalam kete..

erm terpikir aku..adakah bertambah usia perkahwinan kemesraan akan hilang??taklah..hubby lupe tu..yelah sepanjang minggu ni asek balik lambat je..banyak keje..tapi bila sampai kat school..salam mr hubby macam biasa then dia kiss pipi aku..wish u happy birthday cyg..erm..terharu..terus bibir aku senyum..sampai kak zizah pun perasan "awak nampak berseri arini.." aku jawab "today is my birthday"..

and this weekend kami akan sambut my birthday di PD..harap semua akan enjoy..tq anje..nanti aku snap picture and tempek kat sini ye..ok..

aku tak harapkan hadiah dari dia..aku cuma harap dia akan ingat hari ulang tahun kelahiranku sampai ulang tahun ku yang terakhir bersama dia..amin.

2 comments:

Sufia Mahzan said...

i always dun wan anyone else than my loved one to be the first wishing birthday to me. That's why i feel so guilty when u said that i'm the first person wishing u. Huhu..
anyway, Happay birthday sis!

angahida said...

tule..u x salah..my hubby yg terlewat hehe..anyway small matter je tu..kita nu kaum hawa yg ske pikir bukan2 lg la tgh peot ni hehe