Wednesday, July 7, 2010

i wish to be a good wife and mama..




ada satu tamparan yang buatkan mama berazam untuk jadi isteri dan mama yang plg best untuk apak, khalisyah dan khairina dan anak2 yang akan datang..
mama sedar..apak dah terlalu manjakan mama sampai kadang2 mama lupa tanggungjawab mama..dan sekarang mama siapkan diri mama untuk jd yang terbaik..

dah belajar masak untuk mantapkan lagi skill memasak..dan lagi mengkaji kesukaan dan ketidak sukaan suamiku hehe..kalu bab jaga anak tiada masalah sgt..cume masih mengkaji cara didik diorang yang paling baik dan mama mampu lakukan..kaji dan implen pada masa yang sama..semoga semuanya jadi yang terbaik..

syurga isteri kan apabila dia diredhai suaminya..belajar tidak 'buat muka' bile suamiku tegur hehe...dan jangan cepat emo bile sedang berbincang..jangan cepat menangis..kenapa ek dgn hubby cepat sgt air mata kuar..

nak sayang dan cintai suamiku sampai akhir hayat ku..nak jadi umat muhammad yang baik..sentiasa beribadat dan berzikir kepada allah dan beselawat kepada baginda..jadi ibu yang sentiasa doakan anak2 untuk kebahagiaan mereka di dunia dan akhirat..nak jadi orang yang kuat sabar..kang gi sek. budak hidayatul tu tak nak jawab terus hilang sabar hehe..

ya allah makbulkanlah azamku ini..azamku di ambang usia 30 an..

2 comments:

Sufia Mahzan said...

yelah..dah bln 7 ni kan? lps ni jgn pula lupe anak bile sibuk dating dgn apak die tau..hehe

angahida said...

OMG..u jgn risau la..kalu i lupe apak dia yang takkan lupe hehe..aweks dia 2 orang mane leh dia lupe hehe