Monday, June 20, 2011

Selamat Hari Apak :)


Semalam merupakan hari bapa. Baby Khaisara pun dah berusia 36 hari.. Hubby dah boring kot, dah lame tak dpt jalan2. Semalam dia cakap nak makan Pizza Hut dan nak mama ikut sekali. Mama apa lagi Yeeeeeehaa..lagipun saya dah kuat. Alhamdulillah, gi Pizza kat Giant takde orang pun. Kami 1st customer. Order dan makan dan makan dan makan.

Then, hubby cakap jom gi Jusco..bawak budak2 main. Mama ikut je. Lagipun sian hubby ngan anak-anak. Saya pantang time cuti sekolah. Tak dapatlah kitorang gi holiday. Hujung tahun ni kita jalan2 ye. Khaisara pun dah besar skit.

Sebenarnya, takdelah sambut Hari Bapa sangat. Cuma saya yang belanja kali ni. Saya cakapla saya belanja untuk Hari Bapa. Selalu hubby je kuar duit. Tak hari bapa pun, hari-hari saya ingat dan sedar pengorbanan arwah ayah dan pengorbanan hubby untuk keluarga kami ni.. Tak terbalas jasa kalian. Sayang dan rindu arwah ayah. Sayang dan cinta untuk Suamiku selalu..

No comments: