Thursday, March 10, 2011

Agresifnya mama..

Penat.. penat.. semua kawan-kawan kat tempat kerja risau tengok keadaan saya yang perut dah besar tapi masih aktif ke sana ke mari.. apa nak buat..banyak kerja menuntut perhatianku.. chewah.. kena selesaikan semua kerja-kerja ni sebab nanti nak bercuti 90 hari.. yahoo hehe..kalau cuti 60 hari dulu liat nak kerja balik.. ni cuti 90 hari lagilah liat ek..azam dalam hati.. lepas 60 hari cuti.. saya nak hantar baby ke pengasuh.. then saya nak kemas dan hias rumah..hajat di hati lah..hehe..

Semalam saya memaku di dalam kelas..kawan-kawan cakap ni mesti anak lelaki..kalaulah kalau.. saya bersyukur sangat-sangat.. kalau kata-kata diorang tak betul pun dapat yang berlawanan saya pun bersyukur sangat-sangat..

Banyak betul saya berjalan hari ini.. bila balik rumah je mesti kaki sakit.. malam-malam mesti kaki cramp.. yang jadi mangsa suami dan anak-anak hehe..

3 comments:

Sufia Mahzan said...

hati-hati ye memanjat2 tu.. sorryler, xdpt tolong kamu. saya sendiri pun busy bangat!

Anonymous said...

baek2 yer makngah...
tp makngah sure jwb "dah anak no 3 tak kesah pon" hehehe

angahida said...

hehe..betul mok ude..mase preknen khairina pun gitu gak..sbb tu khairina pun agresif gak..tp x leh lawan abg danish la hehe