Saturday, January 29, 2011

Dah tua-tua pn tak paham lagi..

Pagi hari Sabtu ni kak long bangun awal lak..selalu hari sekolah lama nak kena kejutkan dia..siap cakap nak tido lagi la ngantuk la..Sambil temankan diorang tengok tv dan main-main..saya buka le fb..tengok wall post oleh Pn Mek Na..keluhan dia mengenai dua orang rakan sekerja yang suka sangat lepas tangan..

Sorang Pn.L yang memang saya pun anti sangat2..umur dah tak sampai 10 thn lg nak pencen kot..tapi dia punya kerja macam orang yang baru kerja..saya yang kerja 5 tahun lebih ni pun lagi terror dari dia..Yang bestnye dia jenis yang wat tak tau je..Saya memang dah lame GERAM dengan Puan ni..lagi-lagi bila ada latihan sukan dan Hari Sukan..dah la dia satu rumah sukan ngan saya..Dengan payungnya..baju tak tukarla..kalah kita yang perut dah besar ni..

Lagi satu perihal rakan-rakan yang lebih dewasa di dalam bilik 'ofis' kami ni..Saya tergolong dalam golongan yang datang awal ke tempat kerja..selalu la saya menonton adegan sisa-sisa makanan bersepah di ofis tu..nak marah kucing?memangla tak masuk akal..sebab kucing ada otak takde akal..Dulu saya bersihkan gak..dah masuk tahun ke 4 saya saksikan ni semua..saya dah malas..

Kenapa ada orang yang selesa "Buat Tak Tau" je ek?? Saya jenis cepat risau..jadi saya jarang buat tak tau je..

2 comments:

ummu syifa said...

ada name sy dlm blog kaksu..hak3!!!

angahida said...

nama awok ke?hehe..