Tuesday, October 12, 2010

Mood : Very Bad

Hormon skrg tak tau le menurun, menaik macam stock exchange lak..tapi setiap hari ada aje yang tak kena pada mata ku.. anak2 ada gak kena skit2..kekadang balik keje mulutku diam je sampai mlm..kadang2 sambung lak esok pagi..tapi aku taklah masamkan mukaku pada sang suami tercinta..cuma daripada keluar marah dari mulutku baiklah aku berdiam diri..lagi pun seminggu dua ni amat memenatkan..dengan open house, pergi open house, rumah yang tak abes2 kurang kemas (bukan bersepah)..hari sukan yang dah berakhir semalam..kerja sekolah yang tak habis2..kertas exam yang belum bermula pembikinannya..oohooo..den kena wat check list ni..byk benda blum setel..

Anak2 kat sekolah memang kena jelah..kena bebel ngan aku..dengan kerja tak kemas, kelas banyak sampah..mulut kurang ajar memang nak kena..tapi aku seboleh mungkin jangan sampai tangan naik..Marah itu Syaitan..sabar hati..jangan ikutkan perasaan..

Merajuk??emm..kuat merajuk lak tu..kalu dulu usik2 org serah kat aku..ni orang usik aku, aku sensitip lak..merajuk la..wat muka la..tapi betul..tak dapat nak kontrol..tak rock betulla..

Apa2 pun..perubahan akan berlaku lepas ni..semoga semuanya selamat..Amin Ya Allah..

2 comments:

Sufia Mahzan said...

Ada org ckp kat saya, dia usik awk tp awk terasa hati. Dia rasa guilty lak.. tp I ckp hormon u tak stabil..huhu. Jgnlah asyik marah-marah kakakku!

angahida said...

kak hasnah ek hehe..sian dia..tu le..nti future baby pmarah lak