Saturday, April 24, 2010

Khalisyah..

Hari Jumaat after solat Jumaat, Mr.Hubby ada urusan kat JPJ..so aku pun ikut skali tapi pergi JUSCO bersama anak sulungku Khalisyah..ni la 1st time khalisyah keluar berdua ngan mama je..aku enjoy..and i thought khalisyah pun enjoy..
on the way nak ke JUSCO tu khalisyah mcm dah ngantuk..alamak nti dia tido..dah dua kali bwk dia gi JUSCO waktu terdekat ni tapi tak dpt masuk sbb nya..sampai je JUSCO dia tido..tp sib baik dia tak tido..mule tu dia mcm takde mood je maklumle sleepy..aku ltk je dia dlm trolley..dia tak bercakap pun..tujuan pertama bwk khalisyah sbb..nak belikan baju utk dia..so sorongla dia ke tmpt2 baju..acukan kat bdn dia barulah dgr suara dia..nak nak (tak nak) la tu..ish bdk ni mama nak belikan baju pun tak nak..aku pun pilihla barang 2,3 helai baju dan seluar..dan utk si adik cinonet sekali..pastu bayar..erm lalu kat game land..time tu khalisyah dah enjoy skit..dia dah kat bwh..jln sendiri..menonong dia masuk ke tempat games tu..aku pun survey mane yg sesuai utk dia and choose train..1st time anakku ini masuk ke tempat camni..cian dia..barulah aku tersedar rupanya aku jarang bwk bdk ni kuar bermain camni..selalu ptg2 gi umah aki dia je..jln2 kat dpn umah..maafkan mama syg..patutla dia agak meragam skrg..dia sudah bosan dgn rutin yg same..pasni insya allah mama akan bwk khalisyah kuar k..kalu apak taknak kite kuar berdua je..bile nina dah besar skit..kita bwk nina sekali k..

No comments: