Wednesday, December 28, 2011

Saya perlukan spek baru

Dah nak habis cuti. Tak pergi-pergi jugak buat spek baru. Kalu merungut lagi sah-sah kena marah ngan hubby. Hari ni saya ada kereta tapi duit ada ciput je dalam bag, camne nak gi. At least deposit pun sama banyak dengan jari satu tapak tangan hehe.

Alasan saya perlukan spek baru.
Satu, kadang-kadang bila duduk depan laptop lama-lama kepala saya pening.
Kedua, bila tengok lampu neon atas jalan waktu malam mata saya dan kepala sakit.
Ketiga, kalau baca sign board tengah jalan dalam jarak beberapa meter (tak tau) tak berapa jelas macam susah nak fokus.
Keempat, memang 2 tahun sekali saya nak tukar spek tukar fesyen hihi.

Jadi atas alasan-alasan di atas, sewajarnyalah saya tukar spek. Lagipun si kecik Khaisara asek tarik spek ni dah senget dah..

Ok petang ni akan ku ajak hubby ku ke optometris ataupun kedai spek :)

Camni ok tak?aishh pesen apa nak pilih nati ek ;)


No comments: