Monday, February 21, 2011

Banyak keje tertangguh..



Banyak kerja?tak cukup masa?Atau malas buat kerja?? Mana satu jawapannya ya..tapi tahun ni banyak kerja saya yang tertangguh dan agak lambat dari kawan-kawan yang lain.. Tak pernah sepanjang profession saya..nama saya naik kerana tak siap kerja..tapi hari ini Boss umumkan nama saya salah seorang yang tak siapkan kerja on-time..Huhu..tiap-tiap hari saya balik agak lewat dari orang lain..tapi kerja tak siap gak..mungkin sebab kerja saya hanya di tempat kerja..di rumah tak sempat..ni pun curi-curi masa sementara anak-anak tengah main..kalau saya buka buku untuk buat kerja alamak banyaklah hasil seni atas buku-buku saya nanti..

Apa yang harus dibuat?? Ya Allah permudahkanlah urusanku dunia dan akhirat..amin..amin..amin..Ya Allah

8 comments:

Sufia Mahzan said...

xpelah..ramai lg org yg x byk komitmen yg x siap keje juga.
Let's organize our work!

ummu syifa said...

same la sy..tiap2 pg berazam nk siap kje, tp end up nyer x siap gk..huk3!!!

angahida said...

kalu tak siap sebab tak buat dan tanpa keazaman nak buat memang tak patut kan..
Cik Penyelaras Bestari>sorry pasal SMS tu tak setel2 lagi..u nampak i bz kan..bukan tak nak buat :)

Anonymous said...

MakNgah sabar ye...
Dugaan tu. MokDe pon sama jugak! BOS asek ckp beah skang tak mcm dulu sabo jela =D

angahida said...

mokDe>erm mmg sabo la ni..takpe..tunggu si kecik2 mama ni beso skit..mama lah pekerja plg best..hehe motivasi diri sendiri

Anonymous said...

MakNgah : chaiyok...chaiyok... hehe.
erk, ke anda pasti selepas 3 tiada 4? wakakaka

Anonymous said...

MakNgah : chaiyok...chaiyok... hehe.
erk, ke anda pasti selepas 3 tiada 4? wakakaka

angahida said...

mok ude>tu kena tye en shahril..ada yg ke 4 kot hehe